Hemlighetsfull..

Jag känner att jag är dålig på att uppdatera. Men har fullt upp med att fixa en hemlig sak som jag inte tänker säga någonting om ;)

Måste fixa en intervju med Anorah, tack för tipset David!
Så Anorah, har du tid att svara på frågor? :)

Lämna en kommentar
Postat av: anorah

Så klart att jag har. Haha, om jag inte är för upptagen med att sitta och läsa Anorah-bloggen och lära mig en massa saker om mig själv förstås ;)

2010-02-11 @ 22:21:52
URL: http://www.myspace.com/anorah
Postat av: Celicia

Anorah: HAHAHAHA! Du måste vara sjukt road! Ska försöka komma på bra frågor...!

2010-02-12 @ 00:17:41
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: David

Kan du inte fråga henne vad hon tycker man ska bjuda sin flickvän på för mat? Jag ska försöka fixa ihop en middag och behöver alla tips jag kan få :D



Sedan skulle jag gärna vilja veta vad Anorah själv lyssnar på för musik och vad hon gillar att göra förutom att hålla på med musik och djur. Favoritserie på tv? Favoritfilm? Favoritgodis?



Mycket man blir nyfiken när man tänker på det s



Ha en bra fredag alla som läser detta.

2010-02-12 @ 10:13:58
Postat av: Celicia

David: Ska försöka få in det, om inte Anna svarar på det själv :)

2010-02-12 @ 18:05:54
URL: http://celiciahallin.blogg.se/
Postat av: David

Nja, det är väl som du som är stjärnreportern så det är nog bäst du frågar :-P

2010-02-14 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0