Ben 10 intro!


Ben var en normal pojke som cyklade på sin cykel, spelade datorspel och ofta råkade i trubbel. Men när han erhöll Omnitrixen, så blev han en superhjälte och förvandlar sig nu till sina olika rymdvarelser när han vet att någon, hans vänner eller han själv är i fara.

Anorah gör rösten till Ben 10, personligen tycker programmet är skittråkigt men jag kollar på det ibland för att Anorah är med.

Lämna en kommentar
Postat av: anorah

Och jag sjunger även introt :) Hohoho! Sjunger även introt för Battle dimention pokemon, wayside, growing up creepy, Min klasskompis är en apa... Kommer inte ihåg några fler på rak arm...

2010-02-10 @ 22:07:51
URL: http://www.myspace.com/anorah
Postat av: Celicia

Anorah: Min bror skällde faktiskt ut mig för att jag lyssnade på ben 10 i repeat. Också för 118 800 :(



Så sjukt kul att du är med i så mycket. Svenska Hannah Montana är det dock lite fult med dubbningen på svenska för att jag är van vid engelska och jag älskar den versionen av HM! HAHAHA! Men så kul när du dyker upp ;) HAHA!

2010-02-10 @ 22:58:12
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0