Firar 2 år som Anorah-fan.

Firar 2 år som Anorah-fan.

Jag är så sjukt glad att jag träffade Anna för hon förändrade mitt liv. Hon gör mitt liv helt. Hon har varit ett stort stöd för mig i livet och är fortfarande det. Det har varit två galna, händelserika och roliga år. Det kommer bli fler, utan tvekan. Anna sjunger som en gudinna och gör alla lyckliga. Hon sprider glädje och ljus vart hon än går. Hon är en ängel helt enkelt. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan Anna, det skulle vara väääldigt tråkigt. Hon har gett mig så mycket som människa och annat. Jag har träffat kompisar genom henne som jag inte skulle kunna leva utan idag, jag har kommit närmare människor jag inte trodde jag kunde. Anna får mig alltid glad och får mig alltid att skratta. Hon är en av de finaste förebilderna man kan ha. Hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Kärleken till Anna är större än ord. Anna får mig att känna mig älskad och betydelsefull. En dag ska jag ge tillbaka av all den kärlek jag fått. Love you Pinguu! Fått stöd av Anna genom fina bloggkommentarer, fina sms, fina mail och hennes musik. Utan dig, inget mig.

Lämna en kommentar
Postat av: anorah

<3

2010-03-02 @ 01:04:05
URL: http://www.myspace.com/anorah
Postat av: Kah

So many nice words you have written here.I am so happy that i had ocassion to met Anna too. She is incredibile human being.Full of power, smile, energy and she can give this all another people.

Hope that we'll see you soon again.

//kah

2010-03-20 @ 01:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0