Tjoho

Tjosan! Jag har verkligen fullt upp med den hemliga saken, mailar och har mig fram och tillbaka. Sedan har jag blivit sjuk i öroninflamation och dessutom är min syster, systerson, bror och brorsdotter här. Därför kommer jag ha helg-ledigt! :)

Kommer fixa med den "hemliga" saken! Som jag inte tänker berätta just nu.
Men är du ett Anorah-fan som inte vet om vad detta är, maila mig på [email protected]! :)
Så berättar jag där ;)

Måste berätta att vår lilla bondgård (vissa av er fattar och vissa inte)
Men bondgården är vi Anorah-fans som är olika djur, så bildar vi en bondgård!
Jag är kossan och är stolt över det. Men det jag ville komma till är att bondgården legat på is.
Men jag personligen känner att den börjar bli hel igen och det gör mig glad.
Fast jag tänker inte lova någonting ;)

Sedan måste jag klura på frågor till Anorah, ni kan komma med förslag!

PUSS! Trevlig helg. Glad alla hjärtans dag!


I och med alla hjärtas dag så får ni en bröllopsbild på finaste Anorah och Samuel! ♥

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0