Pokémon introt!


Jag som har varit världens pokémon-nörd och är det till en viss del fortfarande älskar pokémon.
Så jag är väldigt impad!
Jag överdriver inte med pokémon-nörd, har massa filmer, över 200 kort, nallar, affischer.... Eh ja!
Nog om det. Anorah sjunger introt till pokémon! Så sjukt coolt :)

Förresten behöver jag tips om vad jag ska blogga om. Vet inte heller hur jag ska nå ut med den här bloggen till mer människor. Vad vill ni höra mer om? Vad är dåligt? Vad är bra?

Skulle bli jätteglad om ni länkade eller la till bloggen bland era länkar i bloggen. :)

Lämna en kommentar
Postat av: David

Bloggar växer alltid långsamt i början så det är nog bara att kämpa på om du vill ha många läsare.

Kanske nån typ av intervju med Anorah vore bra? Eller kanske med hennes make? Han borde ju känna henne bättre än nån :-)



Lycka till!

2010-02-11 @ 14:29:04
Postat av: Celicia

David: Ja jag håller med! Ja det skulle vara kul! :) ska maila henne, även om jag tror hon läser detta! :)



Taack!

2010-02-11 @ 21:25:30
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0