Där finns du än


Allt är lugnt, ja jag mår bara bra
Kanske lite trött, har jobbat sent idag
Jag hör min egen röst försäkra dig
Om att livet har gått vidare för mig

Jag ger dom ”rätta” svaren gång på gång
Att jag äntligen gått vidare och börjat om
Jag säger att jag glömt för länge sen
Men inuti där finns du än

Jag berättar om hur lycklig man kan bli
Och hur skönt det känns att äntligen va fri
Men trots allt intressant jag hittar på
Så ser du nog igenom mig ändå

Jag ger dom ”rätta” svaren gång på gång
Att jag äntligen gått vidare och börjat om
Jag säger att jag glömt för länge sen
Men inuti är ingenting förändrat och
Där finns du än
Jag säger att jag glömt för länge sen
Men inuti där finns du än

Så mitt i en mening möter jag den blick jag älskar
Och utan varning rullar tårar längs min kind
Men stoltheten finns kvar,
- Jag saknar ingenting

Jag ger dom ”rätta” svaren gång på gång
Att jag äntligen gått vidare och börjat om
Jag säger att jag glömt för länge sen
Men inuti är ingenting förändrat och
Där finns du än
Jag ger dom ”rätta” svaren gång på gång
Att jag äntligen gått vidare och börjat om
Jag säger att jag glömt för länge sen
Men inuti
Där finns du än

Lämna en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0